HlyaHocaolu evet benimde ilk hamileliğimde 26 haftalık erken Doğum yaptım ikizdi. Jale gürlülere gidiyordum gidenler çok memnun ama ben memnun kalmadım. Çünkü benim rahim ağzında sıkıntı varmış ve anlamadı. Bebeklerim biri 3 gün biri 5 gün yaşadı ilk hamileliklerde böyle kötü şeyler yaşayınca doğal olarak ince eleyip sık dokumalıyız anlıyorum seni