Oznuradak54 ben o bişi yiyemiyorum dediği için onu söledim ayrıca vücut susuz kaldığı için takviye edilemsi lazım serumun tuzlu izotonik olduğunu 3 yıllık sağlıkcı olarak hayatımda biliyorum içine vitamin takviyesi yapılarak desteklenmeli suyun içinde bile ne vitaminler varken onu alamıyor bayan ve bununda saf izotonikle desteklenmesi gerektiğini düşünüyorum bir grip olduğunda bile kusuyorum 3 gündür bişi yiyemiyorum dediğinde bitkin ve halsiz düşülmemmesi için takviye yapılır birşey yeme demek istediğim zaten bir şey yiyemiyormuş ye desem ne fark edecek bari en azından git serum taktır dedim belki de artık halsizlikten kusuyordur 🤦🏼♀️ Ayrıca bilmediğim hiç bir konu hakkındada insanları yönlendirmem