Umran90 Rbs111 Eşim çok zor isim beğeniyor en sonunda bunu beğendi ben başka isimlerde buldum ama vazgeçmiyor idil den idil olacak 😊
Melegimm19 Rbs111 😂😂 amaan kim ne derse desin bebeklerimiz iyiyse gerisi mühim değil hem küçük karnın avantajlı olduğunu düşünüyorum canım çok çatlamayız inşallahhhh😂😂🙏🙏
Merve1091 Benimde son 102 gün 🤗 30 lu haftalarda olanları imrenerek bakıyorum acaba bende gelebilecekmiyim diye Allah herkese evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin daha doğmadan ona birşey olacak diye ödüm kopuyo