SusuAnne kişiden kişiye değişiyor bence, burda bazıları hiç hissetmediğini söylüyor bazıları ise muayene esnasında ağladığını söylüyor. Ben de birkaç gün önce oldum, şahsen benim canım yandı bi noktadan sonra doktorda fazla ileri gitmedi öyle olunca. Bi anlık bir acıydı sonra geçti.