Doktorum değerini 40 Karda bekliyordum çok güzel yükselmiş sağlıklı gebelik görünüyor dedi rapor yazdı kan sulandırıcı iğne verdi Doğuma kadar göbekten yapacakmışım bide coaspirim verdi 10 gün sonra ultrason içim randevu verdi dualarımıza ihtiyacım var sıkı sıkı tutunsun meleğim 🙏🏻