Kızlar 8 gün önce normal doğum yaptım zordu dikişlerim çok fazla doktorum 1 hafta sonra dikişlerini kontrole gel demişti ama doğumumu yapan doktorun izinde olduğunu öğrendim o yüzden özel bir hastaneden randevu aldım yarın gidicem inşallah dikiş muayenesini doktorlar mı yapıyor ebelere mi yaptırıyor sonuçta özel hastane ya doktor yapar değil mi