Tazeanne0134 Happymumsyy normal kuzum ben 18+3haftalık hamileyim arada bi hissediyorum ama her zaman değil sende hissedersin yakında
Superfreshlerim Happymumsyy canım bende 16+1 im ama hiç bişey hissetmiyorum, ilk gebelikte 20-22. Haftalarda hissedilebiliyormuş, o zamana kadar hissetmezsen korkma
dlk_s Happymumsyy normalde 20.haftadan itibaren hissedilir ama bu kişiden kisiye farklılık gösterebilir endiselenmeyin bence👋
Happymumsyy Tazeanne0134 arada birsey hissediyorum ama gaz mı acaba diyorum 😬 bilemiyorum ayırt edemiyor da olabilirim 😆
Happymumsyy Superfreshlerim çok teşekkür ederim gerçekten gebelikte çok zormus anne olmak zor hep korku içindeyim 😬😬😁
Tazeanne0134 Happymumsyy dahaca bende aynı durumdayım emin ol böyle balık kayar gibi falan oluyor arada değişik