chmvlvv ben de pkolu olarak kendiliğinden hamile kaldım fakat 10 haftalık düşük yaptım ve tam 40. Gün regl oldum ,aradan 2 yıl geçmişti ki yumurta takibi vs yaparken ,Dr un bu ay ovulasyon yok adet olunca gel ilacını değiştirelim dediği ay hamile kalmışım ,şuan 12+5 haftaligim ,Rabbim tez zamanda size de nasip etsin umudunuzu kaybetmeyin sakin