Merhabalar ben 24 haftalık hamileyim ilçede yaşıyorum merkeze ara ara gidiyoruz işte bebegimizin kontrolu oldugunda falan merkez bizim bulundugumuz yere 1 bucuk saat uzaklikta ve yollari cok kötü benim kaynanamlar orda yaşıyo ben de dogumuma 10 15 gün kala gidicem onlara eşimde kaynanamda bebegin 40 ı cikana kadar burda
Bizimle kalırsınız dediler rahat ediyorum aslında onlarla ama kendi evimde olmak istiyorum siz olsanız ne yapardınız kaynanama demistim bi süre bizimle kalirsin diye şimdi yan cizdi