gzde34 gurcem 19 olcaz bizde hala öğrenemedim çok inatçı göstermiyor 😄10 gün sonra tekrar gidicez bakalım
Beyzanur_02 Denniz Kubra9595 gzde34 BGLM BGLM Aysegnl51 Edapkdmr CanNurdan Ayce09 Aynurnaz kızlar cok teşekkür ederim cevaplarınız için 😍❣️ Etiketleyemediklerim kusura bakmasın ama moralim cok bozuldu cümkü doktorum randevuyu iptal etti seyahatten yeni gelmiş yarına aldı bende baska doktora randevu aldım ona gidecem bebeğimi görmek istiyorum artk cünkü
Kubra9595 Beyzanur_02 sade bitter cikolata ve visne suyu cok hareketlendiriyor doktora girmeden yarim saat önce tüketmeni öneririm 🤗
Denniz Ben her gittiğimde göstermiyor demişti doktor yengem giderken kontrole girmeden önce vişne suyuyla cukukata yada kek ye hareketlenir gösterir demişti dediği gibide oldu öğrenmiştik cinsiyeti şimdi 22+2 çok şükür
Ayce09 Beyzanur_02 ayyy git bendece insan sabırsızlanıyo ben 3 gün üst üstte ultrasona girdim net cevap alabilmek için ☺️
Melek256 Hahah çok komiksiniz Doktorun ultrason cihazında göremediğini, doktor olmayan birinin kağıttan bakıp görmesini bekliyorsunuz birde ciddiye alıp resim atmışsınız gerçekten komiksiniz :)))
Ayliz Melek256 insanların tecrübesi ve hisleri diye bir şey var. Bakıp söyleyen kişi de resim gönderen kişi de kesin bir dille bakmıyor. Yine doktorun söylediği geçerli oluyor. Senin bu mesajı yazman daha komik bence
Zeyzeykrt Ayliz [url=https://hizliresim.com/Lvl150][img]https://i.hizliresim.com/Lvl150.jpg[/img][/url]
Sirin96 İdrarınızı yapmadan gidin bence mesane doluyken. Daha iyi görüntü alabiliyoruz demişti doktorum ☺️ Beyzanur_02
Sirin96 Ayliz herkese tahminde bulunurum ama kendiminkini bir türlü anlayamadım daha çok küçük belkide ondan ama atayım belki siz anlarsınız yarın da kontrolüm var daha çok belli olur üstünden 4 hafta geçti