Gulcee Evet canım erken doğum riskim var, serklajlıyım. Normalde daha net hissediyordum hareketlerini 3-4 gündür böyle sadece ufak dalgalanma şeklinde ve çok aşağıda hissediyorum, Cuma günü kontrolüm var umarım yolundadır her şey. Tüp bebek olduğu için daha da fazla korkuyorum bir şey olacak diye.