ozgeveduru b12 bir vitamindir. Şeker gibi çocuğa direkt etki edecek tehlikeli bir şey değil. Bebeğin sağlıklı gelişimi için düşük olmaması istenir. 500'lere kadar çıkarmak gerekir. Et ürünlerinde çok bulunur.
Açlık sekri 150, yüksek bir değer. Ekmek, makarna, börek çörek, pirinç, tatlı... Bunları yememeniz gerek. Meyve çok kısıtlı tüketin. Benim şekerim yok ama 6 yıldır kahvaltıda bile ekmek yemiyorum. Alışıyor insan. Bi dilim tam buğdayda bir şey olmaz sanıyor herkes ama şekeri olan insan için o bile tehlikeli. Bebeğinizin gözlerine kadar zarar veriyor yüksek şeker.