9+1 deyiz bende çok merak ediyorum yani kız erkek önemli değil tabi en önemlisi sağlıklı olması ama insan merak ediyor 🙈 Gören herkes bence erkek diyor, bi kaç kişi kız diyor herlesin bi fikri var ama acaba ne olacak 🙈Öğrensek de başlasak artık ona bişiyler almaya 🙈