Polikistikoverim var. Hiç adet olmam eğer dışarıdan ılaçla uyarılmazsam. 1 yıl doldu bebe yok. Tedaviye başladık. 3 ay progestron içtim adet olmam için işe yarıyodu ancak yumurtam 16 mm üzerine çıkmıyordu. Çatlamıyordu da. Doktor klomen ve peşine çatlatma iğnesi vurdu. 8 ağustosta iğne oldum. İğneden 8 gün sonra test yaptım 7,24 çıktı. 2 gün sonra ise 1.58 e düştü. Adet zamanımı bekliyorum sonra gene yapacam. Hoş zaten adet olmayadabilirim sonucta bu ay progestron vermediler... Benzer durum var mı sizde de lütfen biseler yazın de li re cem 26 yaşındayım ve durum ortada