esra1907 Arkadaşlar sarı sümüksü akıntım var belim ağrıyor ve ara sıra kasıklarıma sancılar giriyor. Doğum yakın mı acaba? 😧 36+6 olduk
ozgedrms esra1907 dün akşamdan beri bende de var kasık ağrısı adet olacakmışım gibi 😩 38 in sonundayız hem korku hem heyecan sardı şu ana kadar hiç ağrım olmamıştı yakın mıdır acaba 😩
esra1907 CicekGirayBysl hamileliğin son haftalarında normaldir sarı sümüksü akıntı 😌 açılma olduğu için
Nur___ esra1907 korkacak bişey yok canım bi çoğumuz bende dahil ilk gebeliğimiz, herşeyin üstesinden gelecek şekilde yaratılmışız, inş. Herşey yolunda gider ❣
hunilimom esra1907 akıntı fazlalaşması normal doğum zamanın gelmiş benimde 37den sonra sarı yoğun kivamliydi akintim ama tahlillerim temizdi