Doğum yapalı 2 gün oldu çok zor normal doğum geçirdim bebeğin suyu bitmişti ama açılmam çok var diye normale aldılar beni bu defa suyu yok diye bebek kaymadı göbeğime falan çullandılar ölüyorum dedim yani olmayınca hafif narkoz verdiler bana ölü em dedim yoksa yani neyse öyle böyle doğum oldu ama rahim de kasık lar dan ara ara şiddetli ağrı oluyor doğum sonrası bunu yaşayan var mı