Merhabalar,
Ayni durumu yaşayan var mı fikirr ve tecrübesini paylasirsa çok sevinirim şuan 39+4 deyim doktorum çatı muaynesinde doğum kanalındaki pelvis kemiğinin normalinden aşağıya baktığını fakat normal doğuma engel olmadığını ama bebeğin son iki haftada çok kilo almış 3800 diyerek sezeryan yapman senin ve bebeğin çok zorlanmamasi için daha iyi olacak dedi. İki hafta önce kasılmalar olduğunu doğum yakın olduğunu söylemişti şimdi bebeğin kilosu a bağlı olarak böyle bir yorum yaptı bu durumu yasayaniniz var mı? Tskler