skozby Merhaba Hanımlar; 35+3 günlük gebeyim , Doğumdan sonra kullanılması gereken korsenin şekli nasıl olmalı? Bir sürü korse çeşiti var Doğum sonrası için hangisi en uygun olur. Şimdilik herşey normal Doğum gibi görünüyor. Teşekkür ederim
Mervednr skozby bende çok kararsızdım arkadaşım yeni doğum yaptı şu tayt gibi olanlardan kullanmış gayet işimi gördü dünya para vermeye gerek yok dedi. Bende öyle yapmayı düşünüyorum. Diğer arkadaşımda uzun bir şalla sarmıştı onun karnıda dümdüz şuan yani önemli olan sarmak ve düzenli kullanmak sanırım
Sedef-345 skozby normal herhangi bi yerden korse aldım çok para vermeye gerek yok . Karnımda kalmadı artık
Hulyalp skozby merhaba canim. Ben 2 sezeryan oldum. Ilkinde de simdikilerde de once sardik karnimi sonra abdominal korse aldim kullandim o da bol gelmeye baslayinca karnima havlu katlayip koyup ustune abdominali takmaya devam ettim hatta onun ustune pacali korsemi giydim. Ilkinde sadece abdominal yeterli gelmisti cunki tek cocuktu. Ikinci ikiz olunca karnim buyuk kaldigindan fazlasiyla sıkmam gerekti
skozby Mervednr o arkadaşın da mı normal Doğum yapmıştı ? Alttan giyinenler dikişler den ötürü rahatsız eder deniliyor o yüzden çok kararsız kalıyorum.
skozby Sedef-345 ben şuan çok kilo almadım 51 ile hamile kaldım 60 geliyorum şuan boyum 1.68 inşallah benim de kalmaz ☺️
Serrameri @skozby ben yüksek bel tayt tayzı olanlardan aldım ama bacak kısmı uzun değil iç çamaşırı hizasında lcwda indirimdeydi. Bence iş görür arkadaşımda kullanmıştı memnun kaldı işime yaramazsa da içim acımaz çok para vermedim sonuçta ama bence toparlar.
skozby Hulyalp Allah analı babalı büyütsün teşekkür ederim bende korse tayt alayım diyorum ama emin de değilim Cuma günü doktor kontrolüm var bi de doktora danışıcam