madl41 benim esim cok daginiktir.bi salonu toplu tutar.mutfagi iyi toplamaz.sinir oluyorum.bugun de az temizliyim dedim kizdi bisey olsun gorursun dedi. 25 yasindaym .5 yasinda kizim var. 2 yil önce erkek 18 haftalk kaybim oldu bende bu yuzden boyle hamilleik geciriyorum.yoksa doktor tehlikeli durum gormedi ama tedbir amacli istirat verdi.kizim da 19 yasindaydim.o kadar cok akintim olurdu ki islak islak gezerdim resmen.hic umrumda olmazdi gezer dururdum saatlerce.hic aklima kotu biseu gelmezdi. Hareketlrrini hic kontrol etmezdim.Doktora bile hic sormazdim bisey.simdi herseyi sorar oldum.korku cok kotu etrafta cok etkiliyo . Yazin bide evde olmak insani cok yoruyo. Surekli tv izlemekle geciyo kafami dagitmayinca yine korkular basliyo. Sende gencmissin. Cinsiyet ne