Arkadaşlar sözleşmeli memurum. 32+0 da rapor almak için doktora gittim çalışabilir almak istediğimi iki hafta sonra çalışamaz alıp alamayacağımı sordum. Oda bana ileri tarihli çalışamaz verebilirim istersen dedi. Bi daha gelip rapor bozdurmana gerek olmaz dedi. Raporda 32 haftam için doğum öncesi çalışabilir yazıyor 34. Haftaya kadar çalışabilir yazıyor ve izne ayrılacağım hafta ve gün de tarih olarak yazıyor. Yani doğum öncesi iznimden 2 haftasını doğum sonrasına aktarmış oluyorum. Böyle bir rapor alan oldu mu hiç? Raporun en tepesinde iş göremezlik raporu yazıyor içeriğinde rapor durumunda doğum öncesi analık çalışır yazıyor. Ama izne ayrılacağım tarih de yazıyor. Başka bir rapor vermeyeceklerini söyledi çalışamaz olarak. Bu rapor yeterli dedi. Daha kuruma teslim etmedim ama bir sıkıntı çıkarmı diye de merak ettim doğrusu.