Ben 36 haftalık hamileyim normal gidiyo suan herseyimiz ama normal doğum bile olsa sezeryan gbi günle almasını istiyorum 38nci haftada yanlısmı düşünüyorum kakasını yapmasından ve normal dogma sansım varken ilerleyen haftalarda sezaryana dönmesinden korkuyorum ! Sizce yanlıs mı düşünüyorum 🤔