Esindoruk Kızlar dün çatı muanem yapıldı dr sezeryan normal yapamazsın dedi perşembe gel tekrar bakalım cumaya alalım bebeği dedi. Anlamadığım bol bol yürü merdiven çık belki normal olur dedi çatı darsa bu şekilde normale döner mi yani?
Muallimehanim Esindoruk Bi kere çatı darlığı tamamen fasa fiso 🙄 Önceden belirlenebilen bişey değil çoğu zaman. Çatı darlığı olupta bebeğin kanala girmesiyle açılması çok güzel olan insanlar var. En azından normal denenmeli. Ha baktın ki olmuyo yine sezeryan olursun
Nazlisezgin Esindoruk bugün burda okudum Bi doğum hikayesi çatı darlığıyla normal doğum yapmıştı Bi hanımefendi😚
Nursevincli Dokrorum, boyun 150cm olmadıkça, kalça bölgende platin, ağır bi kaza geçirmediğin süreece, 4000kg üzerinde olmadığı sürece çatı darlığı diye bir şey yok dedi