Kızlar bu aralar Kasık ağrısı ve ikili test için kendi doktorum haricinde 3 doktora gittim ve her doktor ultrasonda bebeğin haftasını farklı görüyor biri diyor 12+5 biri diyor 13 biri başka bişey diyor bu şekilde olması normal mi ? Ya da böyle bişey yaşadınız mı ne zaman kesinleşiyor