SeymurFizze ahh inşallah güzel haberler alırsın. Bende normal testlerden yaptım. Yarın bir daha yapıcam bakalım 🙈
Daha yenisin ama erken kalkan... 😁 derler
En güzel ben 2,5 senelik evliyim kayıplarım var bir çok. Bakalım olmazsa da sıkıntı yok inşallahhhhh tüp bebek hayırlısı ile sağlıkla sıhhatle olur🙏🏻 Dualarım seninle yaz mutlaka bak :)