Kfkf Serap_23 cok fazla düşünme cok fazka tek kalma bence ben kendşme zehir ettim birazda bu kadar düşünmek herseyi iyi degil hersey olcagına varıyor zaman öyle yada böyle geciyor bebegin gelişimi normalse hiç. Birseyi takma kafaya
Sude_yuksel08 40+4 hamileyim doktorum 2 hafta önce doğumun agustosun 22 sine gözüküyo demişti benim sancım falan hiçbirşeyim yok agustosun 22 sinde sizce suni sancıylamı doğum yapıcagım ?
Kfkf Sude_yuksel08 ablama 41+5 de gelcen dedi dogurcan dedi sunide vermedi kendi kendine dogurdu belkide yumuşama gördüyse ondan tahmını o tarıhı demiştir neye göre diyolar hiç anlamıs degilim cidden
Kfkf Sude_yuksel08 ablamında yoktu korkma canım illa sancı olcak dıye bişi yok ablam 2 dogumda da gıttı suyunu doktpr patlattı öyle sancısı oldu hastaneye hep gezmeye gider gibi gitti benımde salı kontrolum var sancım falan yok ya ama benide muayne etcek acılma gorcek doguma alcakmıs gibi geliyo 😆
Zzzwzzz Bayanlar hepinizi sizi uyku tutmuyor ya ben kızım bir yaşında 4 aylıkken def ettiğimiz gaz sancıları geri döndü ve üstelik 4 aylık hamileyim uyumak istiyorum ama uyuyamıyorum 😰😭😭😭😭
Kfkf Oglusannesii denemekden bişi cıkmaz sancım basladımı atarım duya 3 yudum ıcerım hastaneye goturmemde
Sude_yuksel08 Hicranatov kendini sıkma hiç huzursuzlanma Allahın izniyle bebeğini kucagına sağ sağlım alırsın acile bi git baktır inşallah bir sorun yoktur
Oglusannesii Kfkf kayınvalidem sen sancılanınca ben koyucam diyor zaten ben içmem suyundan falan bakalım 🥰