Kahve_kokulu Serap_23 seni çok iyi anlıyorum :) ama geçici bir süre böyle ilk 3 ay böyle olcak üzgünüm keşke sana bir şey diyebilseydim ama 3 ay bittiği gibi bu sıkıntıda geçicek :)
Modies Hicranatov valla en doğrusunu siz bilirsiniz o zaman bişey diyemedim. Ama kalbi normalse sorun yoktur diyebiliriz değil mi ?
Meinwunder Benimde bacak ağrım var fenaaa. Uyutmuyor. Yokmu bu ağrıların çaresi? Eşim masaj yapıyor, sıkıyor... ama yok geçmiyor ağlıyorum artık ağrıdan sonra sızıyorum. Bi kaç gündür böyle. Kalsiyum magnezyum içiyorum ama yinede yaramıyor 😔
Elifasya Melek42 ben de 35+5 ve dogum stresi sardi iyi ce temizlik ti hazirlikti dogumdu kendimj koru hissediyor. Umarim sonuna kadar boyle gitmez.
Elifasya Melek42 aslinda icimden hep kolau olvak diue geciyo ama bi yandan da istemeden strse giriyorum karma karisik duygular gerçekten.
Kfkf Hicranatov bende ya bende benım kızımın da hareketlerınde baya azalma var şimdi okudum kakasını yapmış olabilirmiş cok korkuyorum 😭
Kfkf Serap_23 ben hergun sabah 7 d e uyuyorum m ki dizi izliyordum netten yabancı eşimde guya ızınlı bugun cok yorulmuş işten gelir gelmez uyudu cok sıkıldım 🙄
BilgecyLn Serap_23 herkes hamile olduğu için uyuyamamış bende niye bebegim olmuyor diye uyuyamıyorum☹
Hicranatov BilgecyLn herşeyim zamanı var canım inşallah tez zamanda hamile kalırsın Allahım isteyen herkese nasip etsin dua edicem size sizde umudunuzu kaybetmeyin dua edin 🙏❤️
Kfkf BilgecyLn 😔 ay canım Rabbim tez zamanda hayırlı zamanda versin canı veren Allah canım bol bol dua et vakti zamanı var her nasibin Rabbim isteyen herkese versin 💜
Kfkf Hicranatov hiç. Bilmiyorum kimisş yeri daraldı diyo ama uzanınca azda olsa hareket ediyo içim rahat degil bide bebek son zamanlarda cok uyur enerjı depolarmış öylede yazıyo kafam cok karısık
Kfkf Serap_23 2 haftadır daha da arttı ama 32 den beri sanırım bebek büyüdügünden beri uyku sorunum var 🙄 dogurunca beraber uyumıcaz kızımla galiba 😀 dogumu cok düşünmek de korkutuyo olabilir bilmiyorum dogum yaklasmasıda bı sıkıntı kafana türlü türlü sey geliyo ilk bebek ne yapıcaz edicez tecrube yok dogum ne bilmiyorum korkutmamak ıcın kendimi izlemiyorum
BilgecyLn Hicranatov yarın doktora gideceğim inşallah yumurta var mı yok mu görür de değerlendiririm 🙏🏻