MinaveAnnesii Fadiksamet canım hazır et herseyini dünyanın binbir türlü hali var ve 35 haftalık diyorsun Allah’ın hikmeti 36dan sonra her an gelebilir ben geceliklerimi bile ütüledim koydum şimdiden bavul hazır puset hazır bekliyoruz her ihtimale karşı
Melekmehmetmadan Bahar55 iri bebek olcak diyor sağlıklı bir sorunumuz yok şekerden supelendi oda çıkmadı şükür ama babada bende abiside iri saten
Anneyimki Bizimmm de son 35 günnnn.. 34+1de 2250 idi kilosuu. Normal dedi doktor.. Bnmde son bi haftadır aşırı mide yanmam var. Onun dışında iyiyizz şükürr. 😊
Mondlicht Bahar55 35. Haftamız da 3.300 dü🤗 doktorum bana 4 ü bulur geçedebilir dedi zaten sezeryan olacağı için üstünde durmadım bende❤️☺️sizinki de iri bir bebek bence Allahım kalbinize göre versin 🙏
Jongmomy 39 günümüz kaldı bol ağrılı,uykusuzluk var bolca çatı agrıları oluyor ara ara haftaya doktor randevu’muz var 🤰❤️
Hllergn Fadiksamet vallahi benimde son 25 gün bugün kontrolüm vardı kızım 3 kilo olmuş 36+3 olduk 17 kilo aldım herşeyim hazır valizim kızımın eşyaları vs. Bakalım ne zaman gekecek.
Fadiksamet Oz-gu masallah bebeğinin kilosu gayet iyi canim saglikla kucagina almayi nasip etsin insallah
Sadiyeylmz Fadiksamet bel ağrısı artti 😏 33 haftamizda 2300 gr di 😍 simdilik 4 kilo aldim insallh bu son zamanlarimda cok artmaz 😄 tahmini olarak da 25 günümüz kaldi 😄😄
Anneyimki Fadiksamet evet denedimmm. Bus gibi süt o kadar ferahlatıyor kii Ama işte o anlık 20 dakka snra yine aynı. Doktorum ilaç yazdı bugn bakalım ne kadar etki edicek
Gizmoo2013 GulsahMulayimDastepe kontrole gitmenz gerekmiyomu bende sizinle aynı tarihteyim iki haftada bir çağrıyodu şimdi haftada bire düştü haftaya sancılara bakılcak artık
GulsahMulayimDastepe Gizmoo2013 Salı günü kontrolüm. En son gittiğimde NST falan bakmıştı, Salı gününden sonra iki haftada bir çağıracakmış öyle söyledi.