Ayse1010 Kızlar 34+2 olduk bebeğim bugün o kadar baskı yapıyo ki aşağı tarafıma her an çıkıvercek gibi bi baskı sızlatıyo acıtıyo resmen.sürekli bi hareket sol kasığıma ara ara ağrı giriyo ve sırtım nasıl sızlıyo.Bu normal bişey mi?
bett_012 Ayse1010 canım böyle durumlarda doktoruna danışmalısın . Telefonla ara yada mesaj at . Kontrolun nezman ? Nst ye girdinmi ? Çok ayakta gezinme kendini dinlendir 38. Haftaya kadar dayan :)
Fadiksamet Ayse1010 gunu gunune ayniyiz senle. Ayni sorun bende de var sanki alt tarafim batiyo agriyo otururken kalkarken agri giriyor kasiklarima belime de arada bi sanki her yerine igneler batiriyolar gbi oluyo hemen geciyo. Bebegim cok hareketli ama bazen kendini bi yere topluyo ya canimdan can giriyo sanki bende burda bekliyim bakalim belki fikri olan vardir
Ayse1010 Fadiksamet Benimde bugün 3 defa falan topladı biyere o zaman çok baskı yapıyo ağlıyodum resmen 🙁