Merhaba arkadaşlar ben 25.08.2018 de kızımı kucağıma aldım 24.08.2018 sabah saat 5 gibi sancim ağırlaştı zaten bı önceki gün gece boyu çekmiştim ve çok dengesiz di sancılarım 10 dakkada bir veya 4 dakikada bir geliyordu ablamı aradım sabah 5 hemen geldi karşı komşum zaten neyse ablam geldi dedi hiç kötü duruyorsun istersen biraz bekle biraz daha sıkılaşsin sancılar öyle gidelim benim ağrım vardı ama çok tatlı ağrılardi açıyordu ama çok değil bende dedim gidelim neyse gittik hemen baktılar 3 santim açıklık vardı zaten hastaneye girmeden 2 hafta önce hastaneye yatırdılar 1 santim açıklık vardı sancılar çıkıyordu nstde doktor bana demişti 3 gün kal acilman artmassa sezeryana alacağım seni demişti benimde sabrım gelmedi bı gece kaldık eve döndüm açılma olmadı diye neyse iki hafta sonra hastaneye gittik baktılar acilman var dediler 3 santim hemen yartis verdiler ama hadtanede ne kadar çok sancım arttı anlatamam neyse bekledim sabah 5ten öğlene kadar bana dediler seni saat 12 de doğuma alacağız 12 oldu acilama yanlış hatırlamıyorsam 6 santim di geldiler dediler ki 3 de alacağız tmm dedim bende bu arada sancidan ölüyorum ara ara duşa giriyorum ki rahim kolaylıkla açılsın klozete oturuyorum acilmam hemen olsun diye neyse geldiler saat 3 dediler saat 8 de alacağız sanki dalga geçiyorlar gene tmm dedim 8 e kadar kendi sancılarımla 8 santime ulaştım 8 oldu gene geldiler bu sefer suyum gelmemişti suyumu patlattılar dedi ki saat 12 ye kaadr oldu oldu olmadı acil sezeryana alacağız ne 12 si ne 1. 3. 5. Sabaha kadar gelmediler çıldırdım bağırıyorum bagirmam yarıda kaliyor acıdan uykuya dalıyorum en son sabah saat 7 geldiler. Bende çıldırdim beğendiğimi karnimda öldürdünüz ne istediğiniz bebegimden diye bağırıyorum baktım nstye taktı bebeğin kalp atışını alamıyorum dedi doktor ben az daha aklimi yicektim nasıl olur dememe kalmadı sezeryan acil diye bağırdı hemen gittik bişi diyemiyorum ağzım tutuldu resmen ameliyat odasında doktorlar konuşurken duydum dedi ki kordon bebeğin boğazına dolanıp bebeği boğmaya çalışıyor hemen almamız lazım ondan sonrasını hatırlamıyorum uyandım kendime geldim bebeğim iyidi çok Şükür bı sıkıntı yoktu eşim çok kötü durumdaydı ben çok üzüldüm sezeryana değil çektiğin o kadara ağrıya sanciya diye neyse çok konuştum biliyorum😊 05.10.2019 hamiş olduğumu öğrendim kziim sekiz aylıktı şuan kızım 12 aylık oldu ve bebeğim 4 ayın içinde ben kordon mevzusu olmasaydı belki de Allahin izniyle olacaktı ama olamdi bende bunda şansımı denemek istiyorum devlet hastanesi de doktora sordum rahim yırtılır sende bebekte ölürsünüz kurtaramayiz dedi özeldeki doktorda çok riskli dedi ama bende normal istiyorum acaba aramızda benim gibi olana var mı biliyorum en az arada iki sene olması lazım ama olmadı işte bana yardım edin 🙄