Benim ikinci hamileliğim ama ilkinde hiç böyle bir şey yaşamamıştım bu haftalarda yüz üstü ve sırt üstü yatmak önerilmiyor diye sağa veya sola yatıyorum ama belli bir süre sonra hangi tafafıma yatsam o tarafımda bi ağırlık ve Ağrı hissediyorum sizlerde de oluyormu ilk hamileliğimde bu gibi problemler son haftalarda oluyordu ama çok erken geliyor bana bu