Arkadaslar eski konulari arastirdim hep yamuna korse onerilmis. Ten korse kullanan var mi acaba? Gebelikten once citcitli badi gibi olan ten korseden kullanmistim cok memnundum acaba yine ten korse alsam ise yarar mi? Yamuna cok pahali geldi acikcasi surekli takabilecek miyim onu da bilmiorm o yuzden size sormak istedim ten korse alip dogumdan sonra.memnun.olan var.mi?
Bir de 34 haftaligim acaba dogumdan sonra hemen takilmali mi yoksa 1 hafta sonra falan tam olcume gore alsam gec.kalmis.olur muyum?