Meinwunder @Zeynep_1 valla kızlar ben de arkadaşımın övmesiyle gittim. İlk idrar tahlilimde görünce sibel hanımdan randevu bulamamıştım o hastanedeki başka bi doktora gitmiştim. O kadar mıymıntı bir kadındı ki o da zaten şimdi doğum iznine çıkmış. 4.haftadaydım. Yok boş gebelik olabilir yok dış gebelik olabilir bır bır canımı sıkmıştı hala unutmam😳 sonra sinir oldum 7.haftaya kadar gitmedim doktora. Sonra Sibel hanıma gidince oh be dünya varmış dedim. Açıklayıcı sevimli çok tatlış bir bayan. Bana tane tane ne yiyip ne içmemem gerektiğini yolculuğu her şeyi tek tek anlattı cinsel ilişkiye kadar. Diğerine soru sormazsan boş boş bakıyordu😒 bana tavsiyede bulunan arkadaşım bebek aşağı inmediği için sezeryan oldu ama normal doğum için çok beklemiş sibel hanım. Ve normal doğurtmak istiyormuş. Hastaneden de memnundu arkadaşım. Siz neler duydunuz?