Kirmiziigelin 28 haftalık hamileliğim 2-3gündür gögsümden süt geliyor ? Aynı seyi yasayan var mı acaba dr unuza danıştınız mı hiç ??
Gominan Kirmiziigelin bu çok normal diye biliyorum. Bende kendiliğinden değilde dokunduğumda süt geliyor benden de hatta buram buram süt koktuğumu söylüyor eşim.
Suna_Aysal Kirmiziigelin kendiliginden gelmiyor ama ucunu bikere sIKMISTIm o zaman geliyo bendende doktorum cok normal bu haftalarda gelebilir dedi .
Kirmiziigelin Gominan aynen kendiliğinden koyafetimin üzerine çıkmış birde ☺️ İnternette biraz baktım erken doğumu tetikliyor falan yazınca korktum
RabiaMm Kirmiziigelin evet canım söyledim gayet normal dedi, ama uyarmamaya çalış göğsünü yoksa daha fazla gelir
Gominan Kirmiziigelin hatta benim kayınvalidem bana sormuştu sütün geliyor mu diye 25. Haftalarımda. Kendisi 8 çocuk doğurmuş 😊 bence internetteki bilgilerden daha güvenilir kendisi 😅😅
Suna_Aysal Kirmiziigelin doktorum öyle birsey söylemedi sadece dokunma kendi haline birak dedi ilk süt cok önemliymis bebek icin
Beyzadncc Kirmiziigelin sıkıp kendin zorla akıtırsan tetikler diyolar ama kendiliginden benimde akıyor 😊
Kirmiziigelin Suna_Aysal evett kolostrum sütü sarı rengi bide bebek için çok iyiymiş ☺️ Ondan şimdiden akmasın bebege saklayalım daha zamanı var ☺️
suna2335 Kirmiziigelin evet normaldir dir canım Ama fazla eleme çünkü önemli olan bebeğin bu ilk süt ten faydalanması
Ezzmell Kirmiziigelin 38.haftamdayım ve 28.haftadan beri sürekli süt geliyor.gayet normal sadece sıkıp daha fazla gelmesini sağlama.
sevval55 Kirmiziigelin normal canım önemli olan dokunup sıkmaman. İlk gelen süt bebeğe cok faydalı cunku sakın göğüsünü sıkma
esmaynyl Kirmiziigelin benimde 28. Haftadan Sonra gelmeye başladı doktoruma sordum ne iyi ne de kötü dedi . Sütün bol olur ama ilk önemli sütünün gitmemesi lazım Bebek için dedi . Gögüsünle asla oynama elini sürme dedi . İlk anne sütü Bebek için çok önemli çünkü .