Dun gece kanamam dahada şiddetlendı. Ustum basım hep kan oldu. Korkudan ölucem sandım/ rabbım kımseyı evladıyla sınamasn. Hastaneye gttık. Doktr olmadıgı ıcın bakamıcaklarını soyledı/ ektsra ucretle doktoru cagıracaklarını soyledıler. Hıc dusunmeden cagırttık: sukur cocugumdq hc bır sıkıntı yok. Ama ıcerde az bsey kanamam varmıs. Igne verdı. Sızınde ıcten kanamanız oldmu hıc. Bılgınız varmı bu konu hakkndq