Ben de aynı şeyş aynı hafta yaşadım. 3 gün çikolata da yedim dinlendim sırt üstü uzandım ne yaptıysam hareket yok. Normal de karnım sert olur. Karnımdaki sertlikte yoktu. Kendimi sağlık ocağına attım. Kalp atışlarını dinledik. Kendi dr uma gittiğimde söyledim 24 25 ten sonra düzenli hareket eder dedi. Hatta 2 hafta bile uyur ya da az hareket eder sen hissetmezsin şuan dedi. Rahatladım.