Mavisss12 doktora gitmelisin. Doktorun verdiği ilacı asla kafana göre bırakmamalısın. Progesteron herkese verilen bir vitamin ilacı değil zaten düşük olmasın diye verilen takviye hormon. Yani kullanmak keyfi olamaz . Miden bulanıyor diye o ilaç bırakılmaz, muayene de doktor seni tersleyemez. Tersliyor birde özel doktor. Canına okurum ben doktorun benim bebeğim söz konusu olacak o beni üste para alıp tersleyecek. Çok şükür riskli gebelik geçirmiyorum hep her şey iyi diyor Doktorum ona rağmen her muayene sonrası yanından ayrılırken kırmızı renkli kanama yada şiddetli ağrı gibi olağan dışı bir şey olursa hemen beni ara ve acile gel diye hep tembihler. Yani sizde hafife almayın can taşıyorsunuz. Allah evladınızı size bağışlasın.