Merhaba kızlar göğüs ucu sorunu ve acısı anne olanlar bilir olmayanlar da görecektir. Rabbim herkese hayırlı evlat versin. Göğüs ucu için önereceğim tek şey doğal zeytinyağı ilaç falan kullanımca bebeğe yazık oluyor zeytinyağı bebeği de rahatsız etmez yarayı da a3 4 günde iyileştiriyor. Hele birde doğuma yakın soğum yapmadan önce kullanırsanız büyük ölçüde yaralanmayı azaltıyor. Zeytinyağı tartışmasız her derde deva 🙏🏻😇 herkese iyi geceler ✋🏻