35+4 haftalığız. Amniyon sıvısı 3 hafta önce sınırdaydı. Şimdi alt sınırda. 3 haftada bebek sadece 100 gr almış. Büyüyememiş. Doktorum Salı günü tekrar bakacağız, herhangi bir gelişme olmazsa Çarşamba alacağız dedi. Daha 1900 gr. minicik. Dışarda daha çabuk toparlar, dedi. Var mı aynı durumu yaşayanlar. Haftaya 36. haftamız bitiyor. En azından prematüre sınırını geçiyoruz ama yine de çok endişeliyim.