Happymother Lcy 3.gebeliğim aslında kızımda da oluyordu oğlumu pek hatırlamıyorum bunda sanki daha fazla gibi 😩
Happymother MinikMucizem42 tadını alamıyorum evet acıkıyorum yiyorum zorla ama mafoluyorum sonra yanma çok kız mı sizinki
MinikMucizem42 Happymother hayir erkek ama ilk 3 ayim cok zor gecti 3 ayla beraber bulantida bitti aimdi ara ara yanma kaynama oluyo sadece
Elissaaa 14+4 haftalığım daha yeni yeni gidiyor o acı tat.Hatta az evvel düşünüyodum kendi kendime aaa bugün olmadı diye😂 dilini fırçala ve ağzında karanfil bulundur iyi geliyor.Mide gazı yüzünden 4 kilo verdim ben onada maden suyu çok iyi geliyor👍🏻