Tgbanne 27 haftalık hamileyim ayaklarım şişiyor , agzım burnum şişiyor bu normal mi ? Normal doğumu ödem etkiler mi ? Ayaklarımı 10 dakika yukarı tuttugumda şişlik gidiyor . 🙏🏻 Şimdiden herkese tesekkür ederim
Arn1 Tgbanne canım yediklerine dikkat et şeker şişiriyor insanı biraz şekerini azalt hemen iniyor şişler ben diyet yapmak Zorunda kalmıştım şişliğim indi hemen şimdi son haftadayım 1 haftadır şişim oda normal diye takmıyorum bir de ödem seni rahatsız eder daha da agarlaşınca dikkate et