Duchess Ygmrbrsakky bende sabırsızlanıyorum artık 😅 bizde 16 haftalık olduk karnımı dinliyorum resmen elim sürekli orda sanki bi anda hissedicekmişim o anı kaçırmayım diye bekliyorum 😂
Havvanurerolll Ygmrbrsakky 20-21. Haftalarda ancak hissediliyor ilk gebelikte. İkinci gebelikte 18 de hissetmeye başlayanlar oluyor ☺️
cansuaydin Ygmrbrsakky canım ben 17.haftada hissettim, minnosum biraz hareketli ve annenin fiziksel yapısıyla da alakalı olabileceğini söyledi doktorumuz.. inşallah sen de en yakın zamanda hissedersin. Gerçek bi mucize
Oglusum89 Ygmrbrsakky 19. haftamda hissetmeye basladım oda günde 3 kez falan dokunduruyordu ☺️ simdi 23 haftalık olduk hamd olsun şimdi daha fazla oynuyor canımı bile acıtıyor 3 hafta sonra hissedersin diye düşünüyorum cnm
Se19 Benim ilk hamileligim. 19.haftamda coook net hissetmeye basladim. Karnimda seyirme gibi oluyordu ve super bir seymis elhamdulillah 🙏😍 yalniz sadece ben hissediyordum. Esim elini karnina koydugunda falan hissetmiyor
Sevdakkya Ygmrbrsakky ben 18. Haftama girdiğimde hissettim şuan 19 haftalık o kadar güzel tekmeliyor ki ☺️ Acıkınca ve sırt üstü yatınca özellikle daha çok tekmeliyor mütiş bir duygu umarım en kısa sürede hissedersin🥰
akrky Benim ilk hamileliğim şuan 19+4 üz bende iki gündür çok ufak şekilde pıt pıt şeklinde hissediyorum ama hala tam yoğun bisey yok 😀
Kaderozy Ygmrbrsakky az kalmis yakin zamanda hissedersin suan 35 haftaligim ve oglusum birakmiyor uyuyayim donup duruyor 😓o gunlerin tadini cikar derim 😍😍🤣
sevval55 Ygmrbrsakky ben 16da hissettim ama elimi karnıma koydugumda pıt pıt vurmalarını hssettim sonra yana dogru uzandım elimi koydum baska tarafa kaymıstı orda atıyordu pıt pıt😀 18. Haftama girivem hala elimi koymazsam hissedemiyorum kendi döndüğünü hreket ettiğini karnımdan
Rbs111 Ygmrbrsakky 18 de hissettim ve çok farklı ne gaz ne damar atması 💕 direk bu benim Bebeğim işte denilecek şekilde hissediyorsunuz
Nur55 Ygmrbrsakky ilkinde 18 de hissettim ikinciye hamileyim şimdi 17 de hissettim ilkte biraz geç hissediliyormuş ne olduğunu ayırt edemediğimiz için bide benm ikinci kız aşırı hareketli oğlum hiç böyle değildi 😀