Tugbacan Kizlar iki gun once tetanoz asisi oldum ilk gun sizladi diger gun hafif sisti bugun ise kolumu oynatamiyorum nasil gecicek gun gun artiyor anlamadim
Brnsl Tugbacan bana ebe hareket ettirme çok kolunu demişti. Bulduktan iki gün sonra ben de kaldıramadım kolumu ama geçti kendiliğinden.
Meinwunder Tugbacan Esnnnn34 defne55 Mrs_erkan kızlar hiiç merak etmeyin geçiyor geçmesine de benim 2 hafta sonra bile zonkluyordu. Üstüne yatmıştım hep ondan diye düşünüyorum. Siz siz olun üstüne yatmayın. Fazlada oynatmamaya çalışın ben iş filan yapmıştım sürekli. Hepinize geçmiş olsun. 😘
Havvanurerolll Hiç bir fikrim yok canım çok geçmiş olsun umarım bilen birileri çıkar Allah acil şifalar versin🙏🏻
Mrs_erkan İki gün önce ben de yaptirdim hala kolum aciyor. Sanki bir yere sert çarpmişim gibi ağri var. Ama yapan hemşire ağrir demişti. Çok şiddetli olursa parol içebileceğimi söyledi.
Damlamayse_nur Bende ilk aşımı yaptirdim ağrılı oldu ama kolonyagini buzdolabına koymuştum agridikca iğne yerine ovalamadan döktüm çok yararı olmuştu
Gulgulmak daha fazla şişerse eğer kolunuz sağlık ocagına basvuru yapın tekrar ılk olan ası evet agrılı oluyor. ama ıkıncıısı daha rahat kızlar. sadece 2 3 gun agrısı oluyor kolu cok yormamak lazımm.