Eylul0212 Ben bu aralar gidip bisküvi dondurma gazoz tarzı şeyler yiyip icer oldum sonra da civdanim çok sızlıyor ama yemeğimi sağlıklı normal yiyorum ama şekerli isteği var bu aralar normal mi acaba
23sekerkiz Eylul0212 ayni haftada ayni sey bendede var hep bi ac hissediyorum sut biskuvi canim istiyor 😓 paronaya oldum saglikla dogum yapmak istiyorum hayirlisiyla insallah 🤲🤦♀️
Mom72626 Eylul0212 ben de canım gazoz çikolata kalamaz midye cola hepsini yiyorum 😒😞😞😓 som hafta diye de biraz içim rahat bilemedim 😓
Eylul0212 23sekerkiz önceden meyve disinds bişey yemezdim bu Alara bisküvilere düştüm ya 🙁 toplasan beş kere yemisimdir bisküvi çok zararı olmuş mudur acaba 😔
Eylul0212 Mom72626 bı de biraz aç kalayım şekerli bişey yemeyim hemen kan şekerim düşüyor titriyorum sizde de var mı bu
OguzKaganm Bende aynı haftadayım sürekli canım bisküvi çikolata gofret istiyor ve içeçekler. Tutamıyorum kendimi valla gece yarısı kalkıp yiyorum 😂 inşallah çok sıkıntı olmaz.