hatcik28 güzel annişler allahın izniyle bir oğlumuz olacak ve eşimle isim konusunda anlaşamıyoruz 😅 sizce Duha mı Baran mı? farklı ve güzel isim önerilerinizide bekliyorummm şimdiden teşekkürler
Havvanurerolll hatcik28 biz inşallah Aybars koyacağız ama onun dışında Agah olsun çok isterdim eşime kabul ettiremedim 🤦🏻♀️ Aren,Agah,Pars bunlar çok hoş bence 🥰
Meinwunder hatcik28 duha çok güzelmişşş. Ama erkek ismi gibi gelmedi feminen durdu sanki bilemedim. Kulağıma güzel geldi ama. 😊
Esramese hatcik28 duha berk cok hos birinde duymuştum ama baranda ask gbi bi isim abimin adini koymasaydm barani düşünürdüm 🤗🤗😊🤗🤗
Deletedmom0071 Duha kuşluk vakti demektir. Baran ise kürtçede yağmur türkçede çukur. Bence anlamı güzel olan daha güzel isimler bulabilirsiniz ☺️ Ben anadilim gibi rusça biliyorum rusçada baran koyun demek bu yüzden ne zaman Baran isminde birini duysam gülüyorum 😄
Bellabells Deletedmom0071 bütün isimlerin bütün dillerde ne anlama geldiğini bilmemize imkan yok.kim bilir günlük duyduğumuz isimler hangi dillerde ne anlamlara geliyordur 😂
Deletedmom0071 Bellabells ama duha arapçada kuşluk vakti demek zaten arapça bir kelime en azından başka anlamı yok bence sırf sure ismi diye konulmamalı ☺️