fatosakar İyi akşamlar arkadaşlar 20+2 haftalık hamileyim bugün sağ kasıgımda ağrı var normal midir korkuyorum
BuluttSecil fatosakar Rahmin böbreğe yaklaşmasından kaynaklı olabileceğini okumustum ama idrar yolu da böbrek enfeksiyonu da olabilir bir idrar ver istersen