Merhaba bu akşam küçük bi deney yapıyorum 😊 39+4 teyim ve ne sancı ne ağrı nede açılma var. Artık çok yoruldum ☹️Normalde sancılar başlayınca meryem ana otu suyu içilir yazıyor her yerde ama bi kaç yerde sancı olmadan da içilebileceği yazılmış. Ben de az önce içtim bakalım sonuç ne olacak etki edicek mi ? 😢