Aranizda yasayan var mi bilmiyorum ama artik bebegime kavusacagim gunu sabirsizlikla bekliyorum. Cok zor bir hamilelik gecirmedim ama ilk haftalardaki mide bulantilarim, kasik agrilarim derken simdi de sismelerim, kilo artisim, uykusuzluk beni artik cok yormaya basladi. Zaman gecmiyor gibi. Artik dayanamayacakmisim gibi gucsuz hissediyorum kendimi. Oysa ki daha onumde 10 haftam var. Cok mu sabirsizim bilmiyorum 😔 son haftalarinizda sizler neler yaptiniz benim gibi bunalmalar yasiyor muydunuz?