Zehra333 Cuma günü 20,65 di bu gece 9 da baktırdım 115,8 . Allah’ıma şükürler olsun düzenli artmış ❤️ Önceki düşüklerimde 3500 leri gördüğüm halde düşmüştü sanırım içimdeki korku 3 ayı doldurmadan geçmeyecek 🙏🏻
Reyhann93 Zehra333 allah gönlüne göre versin canım rabbim muttuluğunu arttırsın inşallah kucağına aldığın günleride görürsün 😊😊😊
Eelliiifffff Rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin insaAllah bende 6+1 'im cok korkuyorum bisey olucak diye Rabbim hepimizin melegini korusun insaAllah 🌷
Se19 Zehra333 valla cok sevindim yaa. Ben 3haftalikken buraya uye olmustum ilk. Suan 20.haftamdayim ve ilk yazdigim post sana dua etmekti canim. Yani 17haftadir senden hayirli bi haber bekliyordum. Allahim hayirlisiyla saglikla kucagina almayi nasip etsin. Isteyen herkese nasip etsin Rabbim aratmasin 🙏
Turkolog Zehra333 çok sevindim senin adına canım inşallah hayırlısı ile keseyi kalp atışını görürsünüz :)
Caglaak Zehra333 gözün aydın iyi düşün iyi olsun herşey inşallah kucağına alacağın günleri de görürsün 🙏🙏🙏
Minikmucizeee Canim bende gecen ay ogrendigimde 34lerdeydi 2 gun sonra 166 olmuş 1 hafta sonra keseyi gördüm simdide nasip olursa kalp atışı bekliyorum benimde 2 dusugum var ilki 8 haftalik kalbi durdu alindi ikinci kimyasaldi degerler düştü ardindan korunmadan hemen ertesi ayhamile kalmisim simdikine sabır dua ve şükür herseyin ilacidir canim unutma dua et bol bol 🙏