Gonul_yazc Doğum yapalı 12 gün falan oldu ama göbeğim az birşey kaldı halen inmedi dikişlerim var diye de sarmadım açıkcası kızlar. ne yapmam lazım sarsam mı bilemedim 🤷🏻♀️ dikişlere birşey olur diye tereddüt ediyorum 😒 yardımcı olursanız çok sevinirim 😔
hunilimom Gonul_yazc sezeryan da hemen sarilmiyor canım biraz beklemen lazım diye biliyorum dikişler patlar diye tam kaynamamistir dikişlerin bence
Alarasel Gonul_yazc cnm norml ki 12 gün olmş daha 1 ay bekle ancak iner ztn az bişi kalmış demişsn ztn hemen sarmaman lazm 1 aydan sonra
espalp Gonul_yazc biraz geç iniyor ama 40’ı çıkınca arkadaşlarımın hepsinde inmişti göbek. Geç olsun güç olmasın önce sağlık canım🙏🏻
Nil_19 Gonul_yazc 1 hafta sonra korse takabilirsiniz diyorlar ama benim dikişlerim acıyo 24 gün oldu pantolon giyince bile acıyo o yüzden bişey yapamadım. Böyle sarkık duruyo😕 sporla sıkılaşır diyorlar da bakalım 🤷🏼♀️
Alarasel Nil_19 cnm bnde tam bir ay geçsn yürüyüşe başlıcam haftada iki üç gün yürüsek ytr yani öok önmli yürüyüş
Yesimeliz Nil_19 korseyi bu durumda nezaman kullanabiliriz acaba canim bende bundan korkuyorum. Bebek olunca spor vs de kolay deil hemen. En iyisi acilem korseye baslamak
koomikbiranne0507 Gonul_yazc canım bana doktor daha hastahaneden çıkmadan korse taktı ve çok rahat ettim korse almamıştım eşim gitti korse aldı hareket etmemde kolaylaştı korsesiz kalkamıyordum ve göbek konusuna gelince biraz indi benimde oda korse etkisiyle şimdi sıcaklardan dolayı kullanamıyorum çok sık ve göbeğim duruyor Doğum yapalı 44gün oldu benim ve korse kullan kullanabildiğin kadar dikişlere bişey olmuyor aksine daha çabuk toparlıyorsun