Ayseeelif Sevgim iki kızınız varmışş .😍birazcık bekleyip gidersinizzz.inşallah gönlünüzdeki olur😍benım ilk bebişim olcak bakalım sabırsızım bende aslındaa kızıma kavuşmak için😍😊
Sevgim Kızlar gittim doktora 14+6çıktı ultrasonda cinsiyeti kızmış bebeğimin ikili testteki doktor yanılmış yani 3.kızım olucak Allahın izniyle
Sevgim Selinvarli benim iki kızım var canım onlarda çok rahat hamilelik geçirdim bunda tam tersi bulantı mi de ağrısı öldüm yani farklıydı ama doktor kız dedi bence cinsiyetle alakası yok bunun